جلبک دریایی یا همان بادی رپ ،چیست و عملکرد آن به چه صورت میباشد؟؟؟

? محلول لاغری عصاره جلبک دریایی به همراه مواد گیاهی دیگراست. درحال حاضر در بسیاری از مراکز لاغری، کلینیک های لاغری، مطب های پزشکان تغذیه و سالن های لاغری مورد استفاده قرار میگیرد. به صورت محلول لاغری موضعی است که در دو نوع گرم آن عمل چربی سوزی و نوع سرد آن عمل لیفت کردن را انجام میدهد.

? جلبک های لاغری دربسیاری از کشورها جهت لاغری و لیفتینگ ورفع موثرسلولیت مورد استفاده قرارمیگیرد. ویژگی های جلبک های لاغری گرم و مانکن استایل سرد:

? ازبین بردن بافت چربی کهنه و جدیدکه باعث چربی سوزی و کم کردن وزن میشود. از شل و آویزان شدن پوست بدن جلوگیری میکندو نیز سبب لیفت و جمع شدن نواحی شل و دچارافتادگی مانند شکم و پهلو ، بعد از زایمان و نیز دیگر نواحی میشود. همچنین در کنار وزن کم کردن باعث سایز کم کردن بدن هم میشود.
? از مزایای استفاده از محلول لاغری گرم در کنار سرد:

? از بین بردن بیشتر سلولیت وبافت چربی کهنه بدن، برای اشخاصی که روی یک وزن خاص استپ کرده اند بهتر جواب میدهد. استفاده از محلول لاغری گرم در کنار سرد برای ران های سفت و بازوهای شل شده مناسب میباشد.
در حالت کلی استفاده از محلول لاغری گرم قبل از سرد نتیجه را افزایش میدهد.

?این روش روشی ایمن و بدون عارضه برای بدن بوده و بیش از ۹۵ درصد از اشخاصی که از این روش چربی سوزی استفاده نموده اند رضایت کامل دارند☺️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید